Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 07:06:58 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This account is
    disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

Subject: Wszystkie poczatki przyniosa bezprecedensowy sukces, uznanie i spelnienie marzen.
From: Capecchi Luisa <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 17:05:28 +0300

Luisa
was online 16 minutes ago   

Send Message

ID: 40395858 Sexualni zajmy: Threesomes Growth: 156 Prsa: 3 O mne: W seksie, lubie sie piescic) Hmotnost: 61   

Nie krepuj sie i zacznij poznawac sie nawzajem, dziel sie swoimi emocjami! Z powazaniem prosimy Cie o przebaczenie za klopoty, ktore Ci zadajemy. Obiecujemy naprawic okolicznosci, przy czym przypominamy, ze jesli potrzebujesz naszej pomocy, mozesz w kazdej chwili skontaktowac sie z nami! Musisz przeniesc swoj spam e-mail, aby zobaczyc zdjecie, a my oferujemy Ci darmowe 3 dni konta premium na naszej stronie randkowej.

Nie chcesz otrzymywac takich listow.