Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 07:06:45 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply to
    RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This account is
    disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply to
    RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply to
    RCPT TO command)

Subject: Pisze artykul o randkach internetowych.
From: Vasicekova Tanya <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 17:05:15 +0300

Tanya
was online 30 minutes ago   

Sexualni zajmy: Seks w stylu klasycznym Growth: 178 Hmotnost: 61 ID: 08429809 Prsa: 3 O mne: Najseksowniejsza dziewczyna w swojej kategorii, szczupla, z malymi, ale bardzo ladnymi cyckami.   

Serdecznie przepraszamy za powstale niedogodnosci. Przyrzekamy, ze na pewno naprawisz sytuacje, dodatkowo przypominamy, ze w razie potrzeby mozesz do nas napisac w kazdej chwili! Aby zachowac prywatnosc, zdjecie moze nie pojawic sie od razu, musisz przeniesc list do skrzynki odbiorczej. Wazne jest dla nas, aby nasi czlonkowie czuli sie dobrze we wlasnej skorze!

FREE REGISTRATION

Nie jestem zainteresowany przeczytaniem tego listu.