Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 07:04:01 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host gmail-smtp-in.l.google.com[142.251.2.27] said:
    550-5.7.25 [108.170.60.122] The IP address sending this message does not
    have a 550-5.7.25 PTR record setup, or the corresponding forward DNS entry
    does not 550-5.7.25 point to the sending IP. As a policy, Gmail does not
    accept messages 550-5.7.25 from IPs with missing PTR records. Please visit
    550-5.7.25  https://support.google.com/mail/answer/81126#ip-practices for
    more 550 5.7.25 information.
    i16-20020a170902c95000b0016da027a727si14611626pla.116 - gsmtp (in reply to
    end of DATA command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane konto
    nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

Subject: Twoi rodzice zasluguja na nagrode Nobla.
From: Ayleen Bibi <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 17:02:22 +0300

Online Chat 

Nasze funkcje sa standardowe - filtry na listach, wysylanie wiadomosci, polubienia i inne. Nasza specjalna cecha jest specjalna ochrona przed botami, tylko prawdziwi ludzie i algorytm, ktory podnosi Twoja strone wyzej dla szybszych i bardziej aktywnych odpowiedzi w korespondencji.
Wygodny i bezpieczny. Bonus przy rejestracji, ruszaj! Dokladne wyszukiwanie. Sprawdzenie kompatybilnosci. Bezpieczne. Dating 24/7.
Aby znalezc kobiete na tej stronie, bedziesz musial po prostu wpisac jej id. 03927212.
Wsrod kilku milionow lokalnych uzytkownikow mozesz poznac swojego idealnego partnera seksualnego. Nie zapomnij jednak przeczytac umowy z uzytkownikiem. Szczegolnie czesc dotyczaca zasad komunikowania sie z dziewczynami. Obecnie trwaja prace techniczne nad dostepem do zdjec, jesli nie masz dostepu, po prostu przenies maila do kategorii - Skrzynka odbiorcza.

Informacje Serket!

Nie chce juz wiecej otrzymywac tych wiadomosci e-mail.