Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 07:03:41 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply to
    RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto jest zablokowane administracyjnie
    lub nieaktywne / This account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in
    reply to RCPT TO command)

Subject: Co sadzisz o przejmowaniu inicjatywy przez dziewczyny?
From: Bartosova Adeline <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 17:01:49 +0300

Adeline
was online 7 minutes ago   

Hmotnost: 68 O mne: Seksowna intymna dziewczyna Prsa: 2.5 Growth: 158 Sexualni zajmy: Ssanie ID: 60960800   

Open

Wazne jest dla nas, aby kazdy uzytkownik byl zadowolony! Zmiana lub zmiana zawartosci serwera wymaga prac technicznych, czasami zajmuje to kilka godzin. Mozesz zaobserwowac problemy z otwieraniem zdjec. To nie problem, najprosciej byloby przeniesc ten list do skrzynki odbiorczej. Przepraszamy za niedogodnosci, staramy sie byc lepsi.

Kliknij tutaj, aby zrezygnowac z subskrypcji biuletynu.