Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 07:00:50 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.78.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.78.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.78.42] said: 550 5.1.1 Sorry,
    no mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.78.42] said: 550 5.1.1
    Sorry, no mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.78.42] said: 550 5.1.1
    Sorry, no mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host smtp-in.quick.cz[90.176.151.97] said: 550 5.1.1
    <[email-masked]>: Recipient address rejected: undeliverable address: host
    160.218.169.67[160.218.169.67] said: 550 5.1.1 <[email-masked]>: Recipient
    address rejected: User unknown in virtual mailbox table (in reply to RCPT
    TO command) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host smtp-in.quick.cz[90.176.151.97] said: 550 5.1.1
    <[email-masked]>: Recipient address rejected: undeliverable address: host
    160.218.169.67[160.218.169.67] said: 550 5.1.1 <[email-masked]>: Recipient
    address rejected: User unknown in virtual mailbox table (in reply to RCPT
    TO command) (in reply to RCPT TO command)

Subject: Ocividne je ve vas neco, co me vaZne a dlouhodobe zajima.
From: Auberjonois Doerthe <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 16:57:48 +0300

Doerthe
was online 6 minutes ago   

CLICK HERE

O mne: Pekne a sexy Hmotnost: 58 Prsa: 3 ID: 42795808 Sexualni zajmy: Analni sex Growth: 159   

Zajimavou funkci nasich stranek je zobrazeni priblizne vzdalenosti od mista, kde se uzivatel nachazi (geograficke vyhledavani). Noveho pritele nebo partnera tak muzete najit i ve svem okoli. Fotka se vam nemusi zobrazit, protoze jste dostali spam, ale to nevadi, staci e-mail presunout do schranky. Pri registraci pak na nasich strankach obdrzite pekny darek. Budete mit moznost navstivit vysilani divek bez nutnosti registrace premioveho uctu! Omlouvame se za neprijemnosti, ktere jsme vam zpusobili. Mate nase slovo, ze se vase situace zlepsi, a take pripominame, ze pokud budete potrebovat nasi pomoc, muzete se na nas kdykoli obratit.

Takove dopisy nechcete dostavat.