Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 06:58:51 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host antimx.centrum.cz[46.255.227.35] said: 550 #5.1.0
    Address rejected. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host antimx.centrum.cz[46.255.225.35] said: 550 #5.1.0
    Address rejected. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.78.42] said: 550 5.1.1 Sorry,
    no mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.78.42] said: 550 5.1.1 Sorry,
    no mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.78.42] said: 550 5.1.1 Sorry,
    no mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.78.42] said: 550 5.1.1 Sorry,
    no mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

Subject: Uprimne preji prijemny, uspesny a dobry den.
From: Savery Victoria <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 16:58:21 +0300

Otevreny Pristup!

Chteli byste si s ni promluvit? Do vyhledavaciho pole musite zadat jeji profilove cislo: 44186400.
Nas zdroj se objevuje v nejlepsich strankach pro sex chodit s nekym, ale my se umistit jako platforma pro hledani vaznych vztahu. Mame videochat, kde muzete videt vsechno a jeste vic. Tato divka se ukazuje v cele sve krase, pokud nevidite jeji obrazek, dejte si ho do schranky.
Ziskejte sve bonusy, zaregistrujte se a zacnete navazovat nove znamosti!
Pro lepsi seznameni se stripterkou byste meli prijit do baru v prvnich hodinach otevreni podniku. Nyni je vsak mozne najit stripterku na nasich webovych strankach. Na zadost nasich clenu jsme pridali kategorii stripterek.

CLICK HERE 

Nemam zajem si dopis precist.