Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 06:41:44 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub
    nieaktywne / This account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply to
    RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto jest zablokowane
    administracyjnie lub nieaktywne / This account is disabled or not yet
    active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

Subject: Z glebi serca zycze Ci dobrego dnia i pozytywnych emocji.
From: Monti Lotti <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 16:39:55 +0300

Pisz Do Dziewczyny! 

Nasza prywatna sekcja VIP zawiera setki profili ze zdjeciami pieknych i wartych uwagi dziewczyn, ktore sa gotowe zmienic Twoje zycie w prawdziwa bajke. Kazdego dnia archiwum VIP jest uzupelniane o swieze twarze i otwiera przed mezczyznami nowe mozliwosci urozmaicenia ich zycia. Jesli sie zarejestrujesz, dostaniesz 3 dni dostepu do VIP za darmo!

Auguste

Online Chat   

Ingeborg

Online Chat   

Rosa

Online Chat   

Gisela

Online Chat  

OPEN 

Nie chce juz wiecej otrzymywac tych wiadomosci e-mail.