Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 06:39:08 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name
    (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by
    that name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply to
    RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

Subject: Niech Twoj dzisiejszy dzien z godziny na godzine bedzie coraz lepszy, a usmiech na Twojej twarzy coraz szerszy!
From: Karttiala Ciara <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 16:37:26 +0300

Ciara
was online 35 minutes ago   

Free Registration

ID: 35092746 Sexualni zajmy: Kobieta na koniu w pozie odwroconej Growth: 165 Prsa: 2 O mne: Najlepszy seks z piekna lalka, a nie szara myszka. Spojrz na moje zdjecia i docen to, jak wygladam:) Hmotnost: 62   

Kazdego dnia spotykamy wielu ludzi, a dzieki naszemu inteligentnemu systemowi kojarzenia, wiele znajomosci moze przerodzic sie w wiele wiecej. Serdecznie przepraszamy za powstale niedogodnosci. Dajemy Ci slowo, ze na pewno poprawisz sytuacje, a dodatkowo przypominamy, ze nagle potrzebujesz naszej pomocy, we wszystkich przypadkach mozesz sie do nas zwrocic! Kazdego dnia zmieniaja sie zasady uslug pocztowych, niektore zdjecia moga sie nie wyswietlac, wystarczy przeniesc list do skrzynki odbiorczej.

Nie chcesz otrzymywac takich listow.