Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 06:33:47 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: Host or domain name not found. Name service error for
    name=bh.markmonitor.com type=A: Host not found

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.18.161] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [AM7EUR06FT007.eop-eur06.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.18.161]
    said: 550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [AM7EUR06FT007.eop-eur06.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host mx.spamexperts.com[38.89.254.156] said:
    550-5.1.1 <[email-masked]>: Recipient address rejected: 550 User
    unknown in virtual mailbox table (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.22.161] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [DB8EUR06FT058.eop-eur06.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.22.161] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [DB8EUR06FT058.eop-eur06.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.22.161] said: 550
    5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please
    contact your Internet service provider since part of their network is on
    our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [DB8EUR06FT058.eop-eur06.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.22.161]
    said: 550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [DB8EUR06FT058.eop-eur06.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.22.161] said: 550
    5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please
    contact your Internet service provider since part of their network is on
    our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [DB8EUR06FT058.eop-eur06.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.22.161]
    said: 550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [DB8EUR06FT058.eop-eur06.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.22.161] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [DB8EUR06FT058.eop-eur06.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.22.161] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [DB8EUR06FT058.eop-eur06.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.22.161] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [DB8EUR06FT058.eop-eur06.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.22.161] said: 550
    5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please
    contact your Internet service provider since part of their network is on
    our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [DB8EUR06FT058.eop-eur06.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.22.161] said: 550
    5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please
    contact your Internet service provider since part of their network is on
    our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [DB8EUR06FT058.eop-eur06.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host mx.spamexperts.com[38.89.254.156] said: 550-5.1.1
    <[email-masked]>: Recipient address rejected: 550 User unknown in
    virtual mailbox table (in reply to RCPT TO command)

Subject: Meer dan wat dan ook, zou ik door het leven willen lopen met jouw hand vast.
From: astrom Karolin <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 16:33:15 +0300

Wij gebruiken de nieuwste technologie op het gebied van videostreaming.

Heel wat gebruikers geven de voorkeur aan online flirten, zonder over te gaan tot echte communicatie. Deze benadering helpt iemands gevoel van eigenwaarde te vergroten, te leren communiceren met het andere geslacht en zijn verlangen naar afwisseling te bevredigen zonder lichamelijk contact. Dergelijke communicatie kan worden ondersteund door de uitwisseling van foto's, waaronder intieme foto's en videochats. In tegenstelling tot veel concurrenten, biedt onze site al haar gebruikers een beveiligde prive chatroom. Alle daarin vervatte correspondentie wordt beschermd door end-to-endencryptie en is ontoegankelijk voor derden. Wanneer u chat over uw meest intieme onderwerpen, kunt u er zeker van zijn dat uw persoonlijke informatie veilig is.

Zoek naar vrienden en gelijkgestemden. Eenzaamheid uit zich niet altijd in de afwezigheid van een partner - je hebt vaak behoefte aan aandacht, communicatie, gesprek met mensen die een standpunt kunnen delen. De gemiddelde volwassene heeft meestal geen tijd voor interessante vrijetijdsactiviteiten. Bovendien vergen veel thematische activiteiten of hobby's ook een aanzienlijke investering. Onze gratis dating website zal je helpen interessante mensen te vinden om mee te praten.

Op onze website schrijven zich elke dag nieuwe meisjes in die op zoek zijn naar een man om de rol van minnaar te spelen. Het is geen geheim dat een zakenman niet zozeer een partner voor de seks nodig heeft, als wel een zielsverwant die bereid is zijn opvattingen en gedachten over vele aspecten van het leven te delen. Met zo'n aangename jongedame kun je je echt een gelukkig man voelen.

Alleen profielen met echte foto's worden getoond in de zoekresultaten, zodat u tijd kunt besparen en uw kansen op een succesvolle ontmoeting met een interessant iemand kunt vergroten. De inkomende berichtenfilter stelt u in staat om alleen e-mails te ontvangen van mensen waarin u geinteresseerd bent.

Onze bron is een project waarbij gebruikers rechtstreeks vanaf de site berichten kunnen sturen naar elkaars mobiele telefoon. Uw telefoonnummer blijft verborgen tot u het uitwisselt tijdens uw sms- of chatsessie. Je kunt afspreken, daten en chatten en een antwoord komt direct naar je mobiel.

OPEN CHAT 

Klik hier om u uit te schrijven voor deze e-mail.    

Wij proberen ervoor te zorgen dat u niet in de war raakt door deze berichten en werken aan bugs. Als je je ongemakkelijk voelt bij de boodschap. Antwoord ons of verplaats de e-mail naar de - Inbox.

©2020 Communicatie Met Ons | Amstelplein 1, floor #9, 1096 HA Amsterdam, Nederland