Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 06:27:08 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host antimx.centrum.cz[46.255.225.36] said: 550 #5.1.0
    Address rejected. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1
    Sorry, no mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1
    Sorry, no mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1 Sorry,
    no mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

Subject: Celkove vzato vam preji hezky den!
From: Kathe Fabbri <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 16:26:52 +0300

Open 

Darky Od Nas!

S divkou byste meli navazat duverny vztah, aby se citila pohodlne a v pohode. Nechte divku, aby vas lepe poznala a mohla se na vas spolehnout ve vsech smerech.
Jsme distribucni kanal pro sexy obsah webovych kamer. Obsah vytvareny webovymi kamerami lze rozdelit do dvou kategorii: normalni a soukroma sezeni 1 na 1. V soucasne dobe je nejoblibenejsi format 1 na 1. Pokud mate problemy s pristupem k obrazku divky v tomto e-mailu, musite e-mail presunout z kategorie spam do kategorie - Dorucena posta.
Chcete videt video s touto divkou? Na svem profilu toho ma hodne! Po registraci zadejte do vyhledavaciho pole ID jejiho profilu: 51803882.
Online seznamovani je jednodussi, nez se zda. Jdete do toho! Rychla registrace. Overene profily. Bonusy za registraci pouze dnes!

Kliknutim sem se z odberu newsletteru odhlasite.