Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 06:26:53 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.78.42] said: 550 5.1.1 Sorry,
    no mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.78.42] said: 550 5.1.1 Sorry,
    no mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.78.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host plmx.zdas.cz[80.188.93.170] said: 550 5.1.1
    <[email-masked]>... User unknown (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host antimx.centrum.cz[46.255.227.37] said: 550 #5.1.0
    Address rejected. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host antimx.centrum.cz[46.255.227.37] said: 550 #5.1.0
    Address rejected. (in reply to RCPT TO command)

Subject: Vite, co je to elektricky sok? Byl to on, kdo me predbehl, kdyZ jsem videl vasi fotku.
From: Hedwig Maurits <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 16:26:17 +0300

Hedwig
was online 53 minutes ago   

Hmotnost: 52 O mne: Muzi miluji nase krasne zadky, opravdu, muj vypada jako milion dolaru, mam bujny a zaobleny zadek. Prsa: 3 Growth: 179 Sexualni zajmy: Sexualni hracky ID: 71660180   

SEND MESSAGE

Vase rady jsou pro nas velmi dulezite - bez nich nemuzeme zlepsit kvalitu vasich seznamovacich sluzeb. Fotografie se nezobrazuje? Dame vam darek - VIP profil na 7 dni! Uprimne se omlouvame za vsechny potize, ktere jsme vam zpusobili. Prisahame vam, ze vse napravime, a pripominame, ze pokud budete potrebovat nasi pomoc, muzete se na nas obratit i tak!

Takove dopisy nechcete dostavat.