Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 06:19:31 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name
    (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply to
    RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mail.boo.pl[193.17.184.242] said: 550 No such recipient
    here (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply to
    RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub
    nieaktywne / This account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

Subject: Bede potrzebowala dzis przystojnego i seksownego mezczyzny.
From: Aileen Thorsen <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 16:18:03 +0300

Aileen
was online 56 minutes ago   

OPEN CHAT

O mne: Seksowna wrozka, jasna, szczupla, bardzo namietna w seksie i dzika jak 1000 koni)) Hmotnost: 66 Prsa: 3 ID: 20231887 Sexualni zajmy: Threesomes Growth: 162   

Udane mezczyzni szukaja spotkac piekna swatke i plci pieknej szuka sponsora sa czescia naszej strony publicznosci. Dziewczyny na naszym portalu randkowym publikuja swoje nagie zdjecia, tak jak w tym e-mailu, jesli nie widzisz zdjecia, przenies wiadomosc do swojej skrzynki odbiorczej. Z powazaniem prosimy o wybaczenie za spowodowane niedogodnosci. Dajemy Ci slowo do naprawienia okolicznosci bez wzgledu na okolicznosci, w tym przypomnienie, ze jesli potrzebujesz naszej pomocy, mozesz skontaktowac sie z nami w kazdej chwili!

Nie chce juz wiecej otrzymywac tych wiadomosci e-mail.