Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 06:18:32 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub
    nieaktywne / This account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane konto
    jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This account is disabled
    or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by
    that name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub
    nieaktywne / This account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

Subject: Bo od tak dawna ogladam Twoje zdjecia, ze sie zakochalam!
From: Tamara Harpal <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 16:17:01 +0300

Na Zywo Na Antenie Za Darmo!

ONLINE CHAT 

Aby zobaczyc zdjecie dziewczyny nalezy przeniesc list do kategorii - Skrzynka odbiorcza. W oparciu o dystrybucje materialow erotycznych stworzylismy unikalna miedzynarodowa gospodarke: sex modelki z roznych krajow wykonuja pokazy erotyczne i komunikuja sie z klientami z roznych krajow. Utrzymujemy "biuro" ze specjalnymi lokalizacjami dla modelek lub zapewniamy interfejs dla modelek do pracy z domu, z wlasnym komputerem i kamera internetowa.
Darmowa rejestracja na tym portalu - pomaga latwo tworzyc naprawde jakosciowe relacje i dobrze sie przy nich bawic. Co najlepsze, profil VIP jest darmowy przez miesiac!
Jesli podoba Ci sie pewna dziewczyna i chcesz z nia porozmawiac, po prostu wpisz jej id: 59939547 w polu wyszukiwania.
Nie podawaj zadnych danych osobowych swoim partnerom, dopoki nie upewnisz sie, ze rozmawia z Toba odpowiednia, prawdziwa osoba. Lepiej jest trzymac sie z dala od sieci spolecznosciowych i komunikatorow az do spotkania. Kontynuuj komunikacje na naszym portalu.

Nie chce juz wiecej otrzymywac tych wiadomosci e-mail.