Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 06:16:22 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply to
    RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mail.poczta.pl[194.181.93.175] said: 550 Unrouteable
    address (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply to
    RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto jest zablokowane administracyjnie
    lub nieaktywne / This account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in
    reply to RCPT TO command)

Subject: Im dluzej patrze na Twoje zdjecia, tym wiekszy ogien w mojej piersi.
From: Evelina Hajovskyova <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 16:13:44 +0300

OPEN CHAT 

Zarezerwuj Rozmowe Wideo!

Podoba ci sie ta dziewczyna? Nie denerwuj sie, po prostu wpisz ID jej profilu : 43604731 w polu wyszukiwania!
Tylko dzis mozesz otrzymac miesiac profilu premium na naszym przytulnym sex serwisie randkowym!
Wsrod kilku milionow lokalnych uzytkownikow mozesz poznac swojego idealnego partnera seksualnego. Nie zapomnij jednak przeczytac umowy z uzytkownikiem. Szczegolnie czesc dotyczaca zasad komunikowania sie z dziewczynami. Obecnie trwaja prace techniczne nad dostepem do zdjec, jesli nie masz dostepu, po prostu przenies maila do kategorii - Skrzynka odbiorcza.

Nie chcesz otrzymywac takich listow.