Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 06:16:15 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host nmx-2.gadu-gadu.pl[91.197.12.35] said: 550 5.7.1 Client
    host rejected: cannot find your reverse hostname, [108.170.60.122] (in
    reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name
    (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This account is
    disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by
    that name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name
    (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by
    that name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply to
    RCPT TO command)

Subject: Ale teraz jestes najlepszym kociakiem, jakiego kiedykolwiek mialem.
From: Marina Gaulin <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 16:14:52 +0300

Znajdz swoja bratnia dusze.

Chcemy, aby randki online byly latwe i bezpieczne. Dlatego weryfikujemy kazdy nowy profil, na ktorym sie rejestrujesz, szyfrujemy wszystkie Twoje dane, aby uniemozliwic cyberprzestepcom ich kradziez, oraz aktywnie blokujemy profile o watpliwej aktywnosci. Teraz to tylko maly, ale wazny krok, aby upewnic sie, ze robisz wszystko, co musisz zrobic, aby Twoje zycie randkowe bylo bezpieczne.

Uwaza sie, ze rudowlose przedstawicielki plci pieknej roznia sie nie tylko jasnym kolorem wlosow, ale i nie mniej jasnym temperamentem: sa namietne i niepohamowane. A teraz slowo ostrzezenia!

Randki starsze kobiety, mlode dziewczyny, mezczyzni w roznym wieku i preferencji jest dostepna. Staramy sie pozyskac aktywna publicznosc, ktora jest gotowa do spotkania w najblizszym czasie. Czatuj, wymieniaj numery telefonow i wez darmowe randki dla doroslych z online do offline.

Jestesmy zasobem, ktory umozliwil tysiacom ludzi z calego swiata kontakt ze soba na przestrzeni lat. Nasze powazne uslugi randkowe sa dostepne w calym kraju. Mozesz wiec miec pewnosc, ze znajdziesz kogos z Twojego obecnego miasta.

Znajdz nowych przyjaciol i ludzi, z ktorymi mozesz porozmawiac. Czat na naszej stronie randkowej za darmo i dostepne 24 godziny na dobe! Poszukaj osob do wspolnej podrozy. "Nie chce podrozowac sam" - myslisz? I jest to zupelnie normalne zyczenie! Znajdz towarzysza online, wymien sie numerami telefonow i wyrusz na wakacje z przyjemnoscia! Mozliwosci serwisu pomoga znalezc nie tylko towarzyszy podrozy, ale takze osoby do milego spedzenia czasu podczas wakacji!

ONLINE CHAT 

Nie chce juz wiecej otrzymywac tych wiadomosci e-mail.    

Staramy sie, aby te komunikaty nie wprowadzaly Cie w blad i pracujemy nad poprawkami. Jesli nie czujesz sie komfortowo z ta wiadomoscia. Prosimy o odpowiedz lub przeniesienie maila do - Skrzynki odbiorczej.

©2007 Motyle W Brzuchu | Antoniego Hryniewickiego 6, 80-340 Gdynia, Polska