Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 06:16:08 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host gmail-smtp-in.l.google.com[142.251.2.26] said:
    550-5.7.25 [108.170.60.122] The IP address sending this message does not
    have a 550-5.7.25 PTR record setup, or the corresponding forward DNS entry
    does not 550-5.7.25 point to the sending IP. As a policy, Gmail does not
    accept messages 550-5.7.25 from IPs with missing PTR records. Please visit
    550-5.7.25  https://support.google.com/mail/answer/81126#ip-practices for
    more 550 5.7.25 information.
    x189-20020a6363c6000000b0045ce0eba52esi11520810pgb.114 - gsmtp (in reply to
    end of DATA command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]": Podane konto
    nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This account is
    disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply to
    RCPT TO command)

Subject: Twoje piekno jest nieporownywalne. Jestes jedyny w swoim rodzaju!
From: Maike Cousin <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 16:13:59 +0300

Poszukaj nowych partnerow, ktorzy pokaza Ci, kto jest w poblizu.

ЕЃatwo jest tu znalezc milosc i poznac nowych przyjaciol. Tylko czat na zywo z prawdziwymi ludzmi z calego swiata. 800.000 odwiedzajacych kazdego dnia. ЕЃatwo przeszukuj najwieksza baze profili randkowych, zdjec.

Wedlug naszego popularnego serwisu randkowego, 43 procent respondentow uwaza, ze swiezy oddech jest najwazniejsza rzecza na pierwszej randce, 17 procent zaklada stylowe ubrania, 15 procent lubi zapach perfum, 14 procent lubi dobry wyglad swojej skory, a 10 procent ladne wlosy. Jesli kobieta jest zainteresowana mezczyzna, usmiecha sie i smieje, gdy ten zartuje. Rowniez nakrecanie kosmyka wlosow na palec i rumienienie sie, gdy mezczyzna mowi komplement, to wyrazne oznaki sympatii.

Odwiedzajac portal randkowy w celu nawiazania powaznego zwiazku, warto odpowiednio wypelnic swoj profil - podajac wazne aspekty swojego zycia, cechy osobowosci, nawyki i dziedzine, w ktorej sie specjalizujemy. Powinienes wskazac cechy, ktorych oczekujesz od partnera, aby od razu odsiac nieodpowiednich kandydatow. Nie boj sie odstraszyc potencjalnych zalotnikow i cos pominac - na tej stronie jest ogromna liczba uzytkownikow i na pewno znajda sie osoby, ktore beda szukaly Ciebie z wszystkimi Twoimi dziwactwami i osobliwosciami. Korzystanie z serwisu randkowego, mozna znalezc podobnie myslacych ludzi do seksu grupowego, fetysz i inne specjalne formy intymnosci, ktore nie sa upublicznione.

Ci, ktorzy chca, sa juz otwarci na komunikacje i znajomosci, nie utrudniaja i latwo nawiazac z nimi kontakt. Skad wiesz, czy dziewczyna szuka powaznego zwiazku? Przeanalizuj profil. Ci, ktorzy sa powazni, zawsze wypelniaja informacje o sobie, celu poszukiwan, wskazuja wazne cechy przyszlego partnera. Jesli jest tam napisane "szukam przyjazni i towarzystwa, flirtu", nie zakladaj, ze kobieta zmieni zdanie i bedzie chciala zalozyc z Toba rodzine. Nie doszukuj sie ukrytego znaczenia w celu "znajdz przyjaciela i towarzysza".

Jestesmy zasobem, ktory umozliwil tysiacom ludzi z calego swiata kontakt ze soba na przestrzeni lat. Nasze powazne uslugi randkowe sa dostepne w calym kraju. Mozesz wiec miec pewnosc, ze znajdziesz kogos z Twojego obecnego miasta.

REGISTRATION 

Kliknij tutaj, aby zrezygnowac z subskrypcji tej wiadomosci e-mail.    

Radzimy przeniesc go do kategorii Skrzynka odbiorcza, aby poprawic jakosc poczty.

©2014 Badz Szczesliwy | plac Europejski 1, 00-844 Warszawa, Polska