Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 06:14:51 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host smtp-in.hosting.orange.pl[217.97.216.210] said:
    550 5.1.1 <[email-masked]>: Recipient address rejected: User
    unknown in relay recipient table (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This account is
    disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This account is
    disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply to
    RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

Subject: Zawsze chcialam spotkac faceta, ktory przypominalby mi Robin Hooda.
From: Agnes Sauvage <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 16:12:47 +0300

Kiedy zarejestrujesz sie na naszej stronie sex randki, dostaniesz mily prezent. Ogladaj bez ograniczen programy na zywo przez caly miesiac!
Wszystko jest za darmo. Warto wiedziec: - Wszystkie randki sa dobrowolne i oparte wylacznie na wzajemnej sympatii. Nie mowimy tu o prostytucji, handlu ludzmi czy innych nieprzyjemnych sprawach.
Czy wiesz, do czego ta dziewczyna jest zdolna? Na pewno by ci sie spodobalo. Oto jej identyfikator profilu: 44561084. Wpisz go w pole wyszukiwania i ciesz sie.
Jesli nie widzisz zdjecia dziewczyny, przenies wiadomosc do skrzynki odbiorczej. Oprocz filmow, zdjec i wiadomosci, mamy formaty, ktore obejmuja pliki tekstowe i dzwiekowe. Podczas gdy pliki tekstowe rozpowszechniane za posrednictwem roznych stron internetowych sa bardzo popularne, seks audio w formatach MP3 i FLV ma tylko ograniczona dystrybucje. W tym celu musisz uzyc konta VIP.

Open 

Wyprobuj Go Za Darmo!

Nie chcesz otrzymywac takich listow.