Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 06:13:43 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply to
    RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by
    that name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This account is
    disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

Subject: Nie wiem jak Ci to powiedziec... Zrobilam test i okazalo sie, ze jestesmy dla siebie idealni.
From: Amanda Marini <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 16:12:33 +0300

Roznorodnosc Tresci! 

Ludzie rejestruja sie ostatnio na portalach randkowych z zamiarem zbudowania powaznego zwiazku, znalezienia ukochanej i kochajacej osoby. Nie wszyscy szukaja tego samego. Niektorzy sa zainteresowani flirtem lub towarzystwem, niektorzy chca znalezc towarzysza podrozy na nadchodzaca wycieczke. Sa tez tacy, ktorzy szukaja partnera biznesowego. Nie mozna wiec powiedziec, ze wszystkie dziewczyny chca byc kochane.

Meike

OPEN CHAT   

Dorotea

OPEN CHAT   

Birthe

OPEN CHAT   

Isabel

OPEN CHAT  

SEND MESSAGE 

Kliknij tutaj, aby zrezygnowac z subskrypcji tej wiadomosci e-mail.