Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 06:13:34 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This account is
    disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply to
    RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply to
    RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub
    nieaktywne / This account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This account is
    disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

Subject: Potrzebujesz mnie do szczescia!
From: Marie Akimova <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 16:12:15 +0300

Skorzystaj Z Oferty Specjalnej!

Dodalismy dzis aktualizacje! Wyszukiwanie wedlug identyfikatora profilu jest teraz dostepne. Jesli podoba Ci sie dziewczyna, mozesz ja znalezc, wpisz jej id profilu: 11891803 w polu wyszukiwania.
Zdjecia erotyczne moga byc wykonywane zarowno przez profesjonalne jak i amatorskie aparaty fotograficzne. zrodlem tych obrazow moga byc m.in. skany roznych fotografii (w tym z czasopism), zdjecia z aparatow cyfrowych, oraz materialy filmowe. Najczesciej stosowanym formatem jest JPEG. Jesli nie widzisz zdjecia, przenies je do kategorii - Skrzynka odbiorcza.
Rejestracja na stronie jest bezplatna. Otrzymujesz od nas prezent! Jest to Zloty Profil na miesiac i miejsce w pierwszej setce rankingu wyszukiwania!
Na naszej stronie mozesz nie tylko obejrzec filmy, ale takze przeczytac lub posluchac opowiadań erotycznych i dowiedziec sie nieco wiecej o zdrowiu seksualnym.

CLICK 

Nie jestem zainteresowany przeczytaniem tego listu.