Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 06:12:23 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: Host or domain name not found. Name service error
    for name=wanadoo.nl type=A: Host found but no data record of requested type

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.17.97] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [DB8EUR05FT026.eop-eur05.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.17.97] said: 550
    5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please
    contact your Internet service provider since part of their network is on
    our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [DB8EUR05FT026.eop-eur05.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.17.97] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [DB8EUR05FT026.eop-eur05.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.17.97] said: 550
    5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please
    contact your Internet service provider since part of their network is on
    our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [DB8EUR05FT026.eop-eur05.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.17.97] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [DB8EUR05FT026.eop-eur05.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.17.97] said: 550
    5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please
    contact your Internet service provider since part of their network is on
    our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [DB8EUR05FT026.eop-eur05.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.17.97] said: 550
    5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please
    contact your Internet service provider since part of their network is on
    our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [DB8EUR05FT026.eop-eur05.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.17.97] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [DB8EUR05FT026.eop-eur05.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.17.97] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [DB8EUR05FT026.eop-eur05.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.17.97] said: 550
    5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please
    contact your Internet service provider since part of their network is on
    our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [DB8EUR05FT026.eop-eur05.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host mx1.mailchannels.net[44.241.156.13] said: 550 5.7.1
    Message rejected (in reply to end of DATA command)

<[email-masked]>: host smtp-in.online.nl[188.40.16.121] said: 557
    5.1.1 <[email-masked]>: Recipient address rejected:
    undeliverable address: User unknown (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.17.161]
    said: 550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VI1EUR05FT049.eop-eur05.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.17.161]
    said: 550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VI1EUR05FT049.eop-eur05.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.17.161] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VI1EUR05FT049.eop-eur05.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

Subject: Ik weet de naam niet meer van de film die ik gisteren zag, maar de hoofdpersoon doet me op een of andere manier aan jou denken.
From: Swantje Krikken <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 16:11:37 +0300

5 goede redenen om je aan te sluiten bij de nieuwe Intensieve.

Onze gratis dating website zal u helpen veel interessante mensen en gezelschap te vinden om samen tijd door te brengen. Als u een metgezel nodig hebt voor culturele evenementen of gewoon een gezellige ontmoeting bij een kopje koffie na het werk, is onze site handig te sorteren op locatie. Onze site onderscheidt zich van zijn concurrenten door het comfortabele en logische zoekalgoritme: het kan gemakkelijk worden gehanteerd door mensen met minimale computervaardigheden.

Uit enquetes is gebleken dat mensen eerder bereid zijn gebruikers te leren kennen als je gezicht duidelijk op de foto staat. Zonnebrillen, breedgerande hoeden zorgen ervoor dat u niet gezien wordt, een potentiГ«le partner zal u waarschijnlijk voorbijlopen. Een frisse, kwaliteitsvolle foto met een open glimlach en een vriendelijke blik is de sleutel tot succes!

Alleen profielen met echte foto's worden getoond in de zoekresultaten, zodat u tijd kunt besparen en uw kansen op een succesvolle ontmoeting met een interessant iemand kunt vergroten. De inkomende berichtenfilter stelt u in staat om alleen e-mails te ontvangen van mensen waarin u geinteresseerd bent.

U kunt een regio specificeren om gelijkgestemden in uw stad te zoeken - het zal u verbazen hoeveel interessante mensen er bij u in de buurt wonen. Er zijn ook geen financiГ«le kosten - registratie en het bewerken van uw profiel is volledig gratis.

Waarom is online chatten niet alleen leuk, maar ook productief? Er zijn veel voordelen van online kameraadschap: geen territoriale beperkingen - het vinden van vrienden en ware liefde is niet beperkt tot een plaats, je kunt "de ware" vinden in een ander land of zelfs op een ander continent.

Open Site 

Klik hier om u uit te schrijven voor de nieuwsbrief.    

Is uw e-mail in uw spambox terechtgekomen? Verplaats het alsjeblieft naar de - Inbox categorie.

©2002 Ruimte | Doctor Molewaterplein 40, 3015 GD Rotterdam, Nederland