Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 05:40:17 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.78.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.78.42] said: 550 5.1.1 Sorry,
    no mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.78.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.78.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.78.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.78.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.78.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.78.42] said: 550 5.1.1 Sorry,
    no mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

Subject: Slunicko, preji dobrou a bajecnou naladu
From: Lena Fossum <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 15:40:03 +0300

OPEN CHAT 

Vyberte si spravny cas pro odeslani eroticke zpravy. Pokud poslete zpravu v dobe, kdy je dotycna osoba zaneprazdnena, nebude to dobre. Je dobre vedet, co vas kamarad v danou chvili dela.
Vytvorte si profil zdarma. Podpora 24/7. Vice nez 15 milionu profilu. 100% bezpecne. Zacnete hned. VIP ucet na jeden mesic zdarma!
Chcete-li najit partnerku na teto strance, staci zadat jeji profilove cislo do vyhledavaciho pole: 30880124.
Pokud se fotografie divky nezobrazi, presunte e-mail do slozky Dorucena posta. Krome videi, fotografii a zprav mame k dispozici take formaty textovych a zvukovych souboru. Zatimco textove soubory sirene prostrednictvim ruznych webovych stranek jsou velmi popularni, audio sex ve formatech MP3 a FLV je rozsiren jen omezene. K tomu musite pouzit ucet VIP.

Par Minut Do Nejlepsiho...!

Tyto e-maily uz nechci dostavat.