Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 05:33:29 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.18.161] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [AM7EUR06FT029.eop-eur06.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1
    Sorry, no mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1 Sorry,
    no mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1
    Sorry, no mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

Subject: Neni to ten nejodvaZnejsi chlap, ktery si me pamatuje?
From: Ruggiero Kathe <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 15:33:00 +0300

SEND MESSAGE 

CHCE TE!

Vyberte si spravny cas pro odeslani eroticke zpravy. Pokud poslete zpravu v dobe, kdy je dotycna osoba zaneprazdnena, nebude to dobre. Je dobre vedet, co vas kamarad v danou chvili dela.
Eroticke snimky lze porizovat profesionalnimi i amaterskymi fotoaparaty. Zdrojem techto snimku mohou byt skeny ruznych fotografii (vcetne fotografii z casopisu), fotografie z digitalnich fotoaparatu a zabery z videi. Nejbeznejsim formatem je JPEG. Pokud fotografii nevidite, presunte ji do kategorie - Dorucena posta.
Chcete-li najit zenu na techto strankach, staci zadat jeji ID. 03967177.
Bezplatna registrace na nasem portalu vam dava moznost pochopit vsechny vyhody sluzby: design, pocet lidi, pohodlne vyhledavani a bonusy, ktere davaji moznost videt na geolokaci, ve kterem dome je divka.

Odhlasit se z odberu tohoto zpravodaje.