Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 05:33:08 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.78.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.78.42] said: 550 5.1.1
    Sorry, no mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1 Sorry,
    no mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

Subject: Kdybych mohl ucinit tri prani, vsechna by byla spojena s vami!
From: Leonore Holubova <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 15:32:38 +0300

Leonore
was online 56 minutes ago   

Sexualni zajmy: Pozice pro chlipne nohy Growth: 177 Hmotnost: 50 ID: 37093978 Prsa: 3 O mne: Hledam zajimaveho a uprimneho muze, ktery se nestydi obratit svou dusi naruby, toho, kdo umi mluvit o sexu a naslouchat...   

Uprimne se omlouvame za neprijemnosti, ktere jsme vam zpusobili. Ujistujeme vas, ze situaci napravime a ze se na nas muzete kdykoli obratit, i kdyz budete potrebovat nasi pomoc. spamovy filtr je nyni mnohem prisnejsi, v tomto dopise je fotka divky, ktera je pripravena na vsechno! chcete-li videt jeji fotku, doporucujeme presunout dopis do kategorie Dorucena posta. I pres nas maly vek se nam podarilo vybudovat milionove publikum - diky nasim uzivatelsky privetivym sluzbam si kazdy muze snadno najit partnera, zkontrolovat nahrane fotografie a nikdy se nebat, ze komunikujete s falesnou strankou.

Open

Odhlasit se z odberu tohoto zpravodaje.