Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 05:32:56 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host antimx.centrum.cz[46.255.227.36] said: 550 #5.1.0
    Address rejected. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host antimx.centrum.cz[46.255.227.34] said: 550 #5.1.0
    Address rejected. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1
    Sorry, no mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1
    Sorry, no mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1 Sorry,
    no mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1 Sorry,
    no mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

Subject: Pral bych si, aby nase seznameni melo prijemne a mnohostranne pokracovani.
From: Wright Stefanie <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 15:31:07 +0300

CLICK 

Vyberte si spravny cas pro odeslani eroticke zpravy. Pokud poslete zpravu v dobe, kdy je dotycna osoba zaneprazdnena, nebude to dobre. Je dobre vedet, co vas kamarad v danou chvili dela.
Hledani partnerky na teto strance je zjednodusene a staci zadat jeji ID: 52880208.
Na sex tak ci onak mysli kazda divka. Nekdo okamzik pravdy jen odklada a nekdo jiny sve zamery okamzite oznami. K tomu slouzi nase webove stranky s moznosti duverneho setkani. K tomuto dopisu je prilozen obrazek divky s myslenkou na sex, pokud jej nevidite, vlozte dopis do kategorie Dorucena posta.
Budte v prvni desitce ve svem meste! Divky hledajici sex z celeho sveta! Zaregistrujte se a najdete si partnera ze sveho mesta!

Prave Ted Je Uplne Naha!

Tyto e-maily uz nechci dostavat.