Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 05:28:49 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name
    (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This account is
    disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

Subject: Szukasz ksiezniczki? Oto jestem.
From: Fuerst Gretel <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 15:27:19 +0300

Gretel
was online 29 minutes ago   

Hmotnost: 68 O mne: ladna dziewczyna o apetycznych ksztaltach, zawsze chetnie spedzi czas z mezczyzna. Prsa: 2 Growth: 179 Sexualni zajmy: V pozycja ID: 61960633   

REGISTRATION

Kazdego dnia spotykamy tysiace ludzi, ktorzy buduja coraz wieksza siec znajomosci. Jesli Twoj list trafil do spamu, a zdjecie dziewczyny sie nie otwiera, to aby wyswietlic zdjecie, nalezy przeniesc ten list do Skrzynki odbiorczej. Gwarantujemy, ze dolozymy wszelkich staran, aby taka sytuacja nie powtorzyla sie w przyszlosci.

Kliknij tutaj, aby zrezygnowac z subskrypcji biuletynu.