Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 05:27:46 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub
    nieaktywne / This account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

Subject: Mlody czlowieku, ty i ja mamy tak wiele wspolnego! Czy mam byc bardziej szczegolowy?
From: Katrin Demeterova <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 15:25:52 +0300

Badz Z Nami! 

Sprawy sa uduchowione. Kazdy ma swoja historie milosna, nie kazdy ma szczesliwa. Mozemy nie byc w zwiazku z ukochana osoba od dluzszego czasu, ale nadal czuc milosc. W takiej sytuacji nie moze byc mowy o ponownym zakochaniu sie. Ale pozwolenie sobie na to, by po prostu cieszyc sie fizyczna przyjemnoscia jest mozliwe.

Rieke

Send Message   

Birte

Send Message   

Ulyana

Send Message   

Madison

Send Message  

Registration 

Nie chce juz wiecej otrzymywac tych wiadomosci e-mail.