Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 05:26:54 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply to
    RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub
    nieaktywne / This account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub
    nieaktywne / This account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

Subject: Miejcie troche sumienia, wyjdźcie na chwile z mojej glowy i pozwolcie mi przez chwile popracowac.
From: Mensink Verena <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 15:25:55 +0300

Zostan Czlonkiem! 

Szukaj partnerow seksualnych. Znalezienie partnera seksualnego jest latwe z pomoca naszej strony. Posiadamy ogromna baze uzytkownikow wszystkich typow, dzieki czemu mozna znalezc idealnego partnera dla kazdego. Strona zawiera profile osob LGBT, osob o nietradycyjnych sklonnosciach i preferencjach. Czat online sprawia, ze latwiej jest sie otworzyc i wyznac swoje fantazje, wiec latwo jest znalezc odpowiedniego partnera.

Henriette

Open Chat   

Melanie

Open Chat   

Snezhana

Open Chat   

Arina

Open Chat  

Free Registration 

Nie jestem zainteresowany przeczytaniem tego listu.