Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 05:22:59 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: Host or domain name not found. Name service error for
    name=wanadoo.nl type=A: Host found but no data record of requested type

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.12.33]
    said: 550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [DB3EUR04FT046.eop-eur04.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.12.33] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [DB3EUR04FT046.eop-eur04.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.12.33] said: 550
    5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please
    contact your Internet service provider since part of their network is on
    our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [DB3EUR04FT046.eop-eur04.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.12.33] said: 550
    5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please
    contact your Internet service provider since part of their network is on
    our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [DB3EUR04FT046.eop-eur04.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.12.33] said: 550
    5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please
    contact your Internet service provider since part of their network is on
    our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [DB3EUR04FT046.eop-eur04.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.12.33] said: 550
    5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please
    contact your Internet service provider since part of their network is on
    our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [DB3EUR04FT046.eop-eur04.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.12.33] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [DB3EUR04FT046.eop-eur04.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.12.33] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [DB3EUR04FT028.eop-eur04.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.12.33] said: 550
    5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please
    contact your Internet service provider since part of their network is on
    our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [DB3EUR04FT028.eop-eur04.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.12.33] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [DB3EUR04FT028.eop-eur04.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host mx.spamexperts.com[38.111.198.185] said:
    550-5.1.1 <[email-masked]>: Recipient address rejected: 550
    User unknown in virtual mailbox table (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.spamexperts.com[38.111.198.185] said: 550-5.1.1
    <[email-masked]>: Recipient address rejected: 550 User unknown in
    virtual mailbox table (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host primary.yourfilter.nl[185.223.33.23] said: 550 A URL in
    this email (tr1net . com) is listed on https://spamrl.com/. Please resolve
    and retry (in reply to end of DATA command)

<[email-masked]>: host mx.spamexperts.com[38.111.198.185] said: 550 A URL
    in this email (tr1net . com) is listed on https://spamrl.com/. Please
    resolve and retry (in reply to end of DATA command)

<[email-masked]>: host mx.spamexperts.com[38.111.198.185] said: 550 A URL
    in this email (tr1net . com) is listed on https://spamrl.com/. Please
    resolve and retry (in reply to end of DATA command)

Subject: Je vaker zien is misschien mijn diepste verlangen.
From: Houwing Thea <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 15:22:23 +0300

Zoek naar nieuwe partners die je zullen laten zien wie er bij jou in de buurt is.

Als u op zoek bent naar mensen die dicht bij u staan qua geest, mentaliteit en taal, dan bent u bij ons aan het juiste adres. Aan de ene kant is de interface eenvoudig en rechttoe rechtaan. Aan de andere kant heeft het alles wat je nodig hebt om je online dating ervaring te versnellen.

Net voor het orgasme, heeft de vrouw een vreemd gevoel dat er niets zal gebeuren. Maar na een paar minuten komt de opwinding terug. Algemeen wordt aangenomen dat seks begint met opwinding en eindigt met een orgasme. Dit is niet altijd het geval voor vrouwen. Vaak worden meisjes gaandeweg opgewonden en is onmiddellijk verlangen veel zeldzamer. Om te begrijpen hoe je een meisje plezier kunt geven, kun je de verlangens van een meisje in haar profiel zien.

Het vinden van partners voor seks. Het opzetten van uw seksleven is gemakkelijk met de hulp van dating op onze site. Wij hebben een enorme database van allerlei soorten gebruikers, dus u vindt de perfecte partner voor iedereen. De site heeft profielen van de LGBT-gemeenschap, mensen met niet-traditionele neigingen en voorkeuren. Online chatten maakt het gemakkelijker om je open te stellen en je fantasieГ«n op te biechten, zodat het gemakkelijk is om de juiste partner te vinden.

De dienst is beschikbaar voor registratie voor gebruikers in het hele land en blijft groeien. Je kunt proberen een serieuze relatie op te bouwen, vrienden, maatjes of gewoon interessante metgezellen te vinden. Misschien kom je erachter dat er meer is dan alleen een vriendschappelijke of seksuele ontmoeting.

Wij verenigen gebruikers van over de hele wereld - je kunt vrienden of ware liefde vinden in je buurt, in een ander land of op een ander continent!

Registration 

Uitschrijven van deze nieuwsbrief.    

De e-mail wordt u bezorgd door uw dating activiteit.

©2011 Kennis | Holland Amerikakade 900, 3072 MC Rotterdam, Nederland