Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 05:14:10 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: Host or domain name not found. Name service error for
    name=gmail.com.pl type=A: Host found but no data record of requested type

<[email-masked]>: host poczta.sterta.pl[145.239.85.172] said: 550 Please fix
    your reverse/forward dns (in reply to MAIL FROM command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This account is
    disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

Subject: Czy mozesz zdradzic mi sekret, jak utrzymujesz sie tak seksownie?
From: Rosie Zwarenstein <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 15:11:35 +0300

Strona, na ktorej nawet najladniejsze dziewczyny pisza jako pierwsze. Skap sie w kobiecej uwadze! Jeden miesiac darmowego konta VIP. Profile potwierdzone. Konkursy pieknosci i nagrody. 18+.
Zdjecia erotyczne moga byc wykonywane zarowno przez profesjonalne jak i amatorskie aparaty fotograficzne. zrodlem tych obrazow moga byc m.in. skany roznych fotografii (w tym z czasopism), zdjecia z aparatow cyfrowych, oraz materialy filmowe. Najczesciej stosowanym formatem jest JPEG. Jesli nie widzisz zdjecia, przenies je do kategorii - Skrzynka odbiorcza.
Kazda kobieta potrzebuje dobrego seksu, a nie mozna go uprawiac bez dobrych pieszczot. Oprocz stymulacji narzadow plciowych, kobiety potrzebuja po prostu pieszczot. Dziewczyny uwielbiaja pieszczoty i zywo reaguja na dotyk mezczyzny. Po to wlasnie jest nasz portal sex randkowy.
Aby znalezc partnera na tej stronie, wszystko, co musisz zrobic, to wpisac jej id profilu w polu wyszukiwania: 32014624.

Szczegolowe Informacje Dostepne!

REGISTRATION 

Nie jestem zainteresowany przeczytaniem tego listu.