Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 05:13:00 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply to
    RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This account is
    disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

Subject: Chce byc w Twoich rekach i cos stracic, na przyklad spokoj ducha.
From: Catherine Gabrysova <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 15:11:06 +0300

Tylko Kilka Minut Do Najlepszych ...! 

Nasza strona jest bardzo bezpieczna, nie bedziesz musial podawac swojego adresu, numeru telefonu i innych danych kontaktowych. Z tego powodu tylko przy obopolnej checi i gotowosci moze dojsc do osobistego spotkania, w przeciwnym razie osoba, z ktora rozmawiasz, nie bedzie mogla Cie znalezc. Jest to szczegolnie wazne dla osob, ktore zostaly "spalone" przez randki w ciemno i nie chca podawac wszystkich swoich danych osobowych od samego poczatku.

Zazilia

Send Message   

Leonie

Send Message   

Claudia

Send Message   

Betina

Send Message  

REGISTRATION 

Nie chce juz wiecej otrzymywac tych wiadomosci e-mail.