Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 05:12:18 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub
    nieaktywne / This account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply to
    RCPT TO command)

Subject: Piszesz tak cudownie. Az boje sie wyobrazic, co jeszcze robisz tak doskonale.
From: Sahra Veltman <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 15:10:43 +0300

Chcialabym, Zebys Tu Byl! 

Automatyczne wyszukiwanie zacznie przewijac zdjecia tych, ktorzy odpowiadaja Twoim parametrom. Wystarczy, ze klikniesz "tak" lub "nie" na serduszkach, aby wyrazic swoje upodobania. Osoba, na ktorej je umiescisz, zobaczy to i bedzie mogla odpowiedziec w naturze. Jesli sie sobie podobacie, zacznijcie rozmawiac bez obawy o odrzucenie. Sprobuj speed datingu, a bedziesz mial mnostwo zabawy!

Regina

LIke   

Victoria

LIke   

Anna

LIke   

Ingelore

LIke  

Open 

Zrezygnuj z otrzymywania tego biuletynu.