Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 05:06:50 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.2.33]
    said: 550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [DB5EUR01FT005.eop-EUR01.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.2.33] said: 550
    5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please
    contact your Internet service provider since part of their network is on
    our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [DB5EUR01FT005.eop-EUR01.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.2.33]
    said: 550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [DB5EUR01FT012.eop-EUR01.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.2.33] said: 550
    5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please
    contact your Internet service provider since part of their network is on
    our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [DB5EUR01FT012.eop-EUR01.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.2.33] said: 550
    5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please
    contact your Internet service provider since part of their network is on
    our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [DB5EUR01FT012.eop-EUR01.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.2.33] said: 550
    5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please
    contact your Internet service provider since part of their network is on
    our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [DB5EUR01FT012.eop-EUR01.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.2.33]
    said: 550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [DB5EUR01FT012.eop-EUR01.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.2.33] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [DB5EUR01FT012.eop-EUR01.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.2.33] said: 550 5.7.1
    Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please contact
    your Internet service provider since part of their network is on our block
    list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [DB5EUR01FT012.eop-EUR01.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.2.33] said: 550
    5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please
    contact your Internet service provider since part of their network is on
    our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [DB5EUR01FT012.eop-EUR01.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.2.33] said: 550
    5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please
    contact your Internet service provider since part of their network is on
    our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [DB5EUR01FT012.eop-EUR01.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.2.33] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [DB5EUR01FT012.eop-EUR01.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.2.33] said: 550
    5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please
    contact your Internet service provider since part of their network is on
    our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [DB5EUR01FT012.eop-EUR01.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.2.33] said: 550
    5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please
    contact your Internet service provider since part of their network is on
    our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [DB5EUR01FT012.eop-EUR01.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.2.33] said: 550
    5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please
    contact your Internet service provider since part of their network is on
    our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [DB5EUR01FT012.eop-EUR01.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.2.33] said: 550
    5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please
    contact your Internet service provider since part of their network is on
    our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [DB5EUR01FT012.eop-EUR01.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.2.33] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [DB5EUR01FT012.eop-EUR01.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.2.33] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [DB5EUR01FT012.eop-EUR01.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.2.33] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [DB5EUR01FT012.eop-EUR01.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.2.33] said: 550
    5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please
    contact your Internet service provider since part of their network is on
    our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [DB5EUR01FT012.eop-EUR01.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host mx.spamexperts.com[38.89.254.156] said: 550-5.1.1
    <[email-masked]>: Recipient address rejected: 550 User unknown in
    virtual mailbox table (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host hcc1.schonemail.nl[94.232.160.42] said: 550 5.1.1
    <[email-masked]>... 2AFC6kDp057105: Het adres waarnaar je geprobeerd
    hebt een e-mail te sturen, is niet (meer) in gebruik. Je e-mail is dan ook
    niet bij de geadresseerde aangekomen, maar is verwijderd. (in reply to RCPT
    TO command)

Subject: Net als mensen, dieren, zelfs insecten.
From: Amalia Enderson <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 15:06:18 +0300

Een groot aantal vrijgezelle meisjes zijn nu actief online aan het zoeken.

Wij hechten veel belang aan de veiligheid van onze klanten. Datingsites zijn vaak het doelwit van oplichters. Daarom besteden wij speciale aandacht om ervoor te zorgen dat onze klanten zich geen zorgen hoeven te maken over de veiligheid terwijl ze met ons communiceren.

Men gelooft dat het roodharige schone geslacht zich niet alleen onderscheidt door een felle haarkleur, maar ook door een niet minder fel temperament: zij zijn hartstochtelijk en ongeremd. Nu, een woord van voorzichtigheid!

Wanneer u een datingsite bezoekt voor een serieuze relatie, is het de moeite waard uw profiel dienovereenkomstig in te vullen - met inbegrip van belangrijke aspecten van uw leven, persoonlijkheidskenmerken, gewoonten en activiteiten. U moet aangeven welke eigenschappen u in een partner wenst, om ongeschikte kandidaten meteen te kunnen uitsluiten. Wees niet bang om potentiГ«le huwelijkskandidaten af te schrikken en iets weg te laten - er zijn enorm veel gebruikers op deze site en je zult zeker mensen hebben die op zoek zijn naar jou met al je eigenaardigheden en eigenaardigheden. Via de datingsite kun je gelijkgestemden vinden voor groepsseks, fetisj en andere speciale vormen van intimiteit die niet openbaar worden gemaakt.

Onze bron is een project waarbij gebruikers rechtstreeks vanaf de site berichten kunnen sturen naar elkaars mobiele telefoon. Uw telefoonnummer blijft verborgen tot u het uitwisselt tijdens uw sms- of chatsessie. Je kunt afspreken, daten en chatten en een antwoord komt direct naar je mobiel.

Je kunt vandaag waarschijnlijk niemand ontmoeten die geen gebruik maakt van het internet. U kunt de site openen op elk apparaat dat u maar wilt - pc, laptop, tablet, zelfs mobiele telefoon. En het betekent dat je elke vrije minuut kan opvrolijken met interessante communicatie en het bekijken van je profielen. Vastzitten in de file, wachten op een professionele afspraak, op zakenreis - in plaats van je te vervelen, maak je een praatje met een interessante metgezel!

OPEN PROFILE 

Niet geinteresseerd in het lezen van de brief.    

Verplaats de e-mail naar de - Inbox categorie.

©2007 Begin Met Chatten | Holland Amerikakade 900, 3072 MC Rotterdam, Nederland