Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 04:51:38 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1 Sorry,
    no mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1
    Sorry, no mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1 Sorry,
    no mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

Subject: S prateli jsme se sesli v kavarne - posadit se pro vas ke stolu?
From: Martinez Christiane <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 14:51:24 +0300

Je Tu S Vami! 

Sigmund Freud napsal, ze jednou ze tri veci, ktere vladnou svetu, je sex. A my souhlasime s velkym psychologem, protoze zpravidla je to sexualni pritazlivost tlaci uzasne vykony a velke uspechy. Navic kazdy z nas vdeci sexu za svuj zivot. Plnohodnotne sexualni vztahy, ktere prinaseji partnerum radost, jsou zakladem vetsiny sťastnych manzelstvi, proto byste meli dbat na to, aby se city kvuli problemum v teto oblasti nevytratily.

Tanya

OPEN CHAT   

Janina

OPEN CHAT   

Christa

OPEN CHAT   

Anastasia

OPEN CHAT  

OPEN CHAT 

Tyto e-maily uz nechci dostavat.