Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 04:50:08 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub
    nieaktywne / This account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by
    that name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

Subject: Jest juz bardzo poźno, bardzo pragne intymnosci... z moja poduszka.
From: Toscani Elvira <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 14:47:40 +0300

Chcesz zobaczyc filmik z ta dziewczyna? Ona ma duzo na swoim profilu! Po zarejestrowaniu sie wpisz w polu wyszukiwania ID jej profilu: 39104253.
Darmowa rejestracja na naszym portalu daje mozliwosc poznania wszystkich zalet serwisu: design, ilosc osob, wygodne wyszukiwanie i bonusy, ktore daja mozliwosc zobaczenia na geolokalizacji, w ktorym domu jest dziewczyna.
Moze wystapic problem z dostepem do zdjecia, przenies wiadomosc do skrzynki odbiorczej. Jesli nie chcesz zadnej odpowiedzialnosci w zwiazku i cenisz swoja wolnosc, nasz serwis randkowy na jedna noc jest tym, czego potrzebujesz. Przede wszystkim badz odpowiedzialny i odrzucaj wszelkie podejrzane oferty, nawet jesli wydaja Ci sie one bardzo atrakcyjne. Bezpieczenstwo jest najwazniejsza rzecza, jesli chodzi o szybki seks.
Wszystko jest za darmo. Warto wiedziec: - Wszystkie randki sa dobrowolne i oparte wylacznie na wzajemnej sympatii. Nie mowimy tu o prostytucji, handlu ludzmi czy innych nieprzyjemnych sprawach.

ONLINE CHAT 

Znajdz Ja Na Stronie!

Nie jestem zainteresowany przeczytaniem tego listu.