Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 04:49:39 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name
    (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name
    (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name
    (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.interia.pl[217.74.65.64] said: 550 5.1.1
    Account not found / Nie ma takiego konta (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This account is
    disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply to
    RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

Subject: Wiesz, w Konstytucji jest napisane, ze nie mozna odebrac czlowiekowi prawa do szczescia.
From: Dagmar Sollie <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 14:47:04 +0300

Dagmar
was online 34 minutes ago   

Hmotnost: 51 O mne: Polozmy sie razem w moim lozku, chce dac czulosc i uwage do mojego partnera. Prsa: 2.5 Growth: 157 Sexualni zajmy: Pozowanie na szturmowca ID: 21727317   

SEND MESSAGE

Dostepny jest czat wideo. Jesli chcesz sie spotkac osobiscie, mozesz wyszukac uzytkownikow w poblizu. Aby zachowac prywatnosc, zdjecie moze nie pojawic sie od razu, musisz przeniesc list do skrzynki odbiorczej. Z cala szczeroscia przepraszamy za niedogodnosci. Dajemy Ci glos na poprawe sytuacji bez wzgledu na wszystko, a takze przypominamy, ze jesli potrzebujesz naszej pomocy, mozesz przynajmniej do nas napisac!

Kliknij tutaj, aby zrezygnowac z subskrypcji tej wiadomosci e-mail.