Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 04:42:10 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply to
    RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub
    nieaktywne / This account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

Subject: Dlaczego tak smutno na zdjeciu? Nie badź smutny. zycie jest niesamowite i ciekawe, poniewaz jest w nim ja.
From: Paananen Minna <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 14:40:21 +0300

Ona Jest Teraz W Twoim Kraju!

Open 

Mozesz rowniez skorzystac z innej, nie mniej ciekawej sekcji serwisu o nazwie "Spotkania". Przewin zdjecia (jak w tym przykladzie, jesli zdjecie nie jest wyswietlane, przenies list do kategorii - Skrzynka odbiorcza), ocen je, przejdz dalej. Jesli sympatia jest odwzajemniona, skontaktuj sie z ta osoba.
Chcesz zobaczyc filmik z ta dziewczyna? Ona ma duzo na swoim profilu! Po zarejestrowaniu sie wpisz w polu wyszukiwania ID jej profilu: 54432888.
Czy chcesz uwiesc dziewczyne i zaprosic ja na seks? Zainteresuj ja soba, a nastepnie zapros ja do domu na dowolna okazje. Dziewczyna sama wszystko doskonale zrozumie, ale wplacze sie w te milosna gre. Gdy jestescie sami, romantyczna sceneria, alkohol i troche flirtu zagwarantuja gorace zakończenie wieczoru.
Darmowy serwis randkowy z najwieksza baza prawdziwych profili! Znajdziesz sie w pierwszej setce czlonkow, gdy sie zarejestrujesz. Zarejestruj sie!

Zrezygnuj z otrzymywania tego biuletynu.