Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 04:07:22 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host antimx.centrum.cz[46.255.225.35] said: 550 #5.1.0
    Address rejected. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.78.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.78.42] said: 550 5.1.1 Sorry,
    no mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.78.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.78.42] said: 550 5.1.1 Sorry,
    no mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

Subject: Tvoje jmeno me okamZite zacalo vzrusovat...
From: Zapatkaova Margarethe <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 14:06:55 +0300

Chcete videt video s touto divkou? Na svem profilu toho ma hodne! Po registraci zadejte do vyhledavaciho pole ID jejiho profilu: 67463285.
Stranka, kde i ty nejkrasnejsi zeny pisi jako prvni. Neverite tomu? Presvedcte se zde! Registrace je zdarma!
Pro lepsi seznameni se stripterkou byste meli prijit do baru v prvnich hodinach otevreni podniku. Nyni je vsak mozne najit stripterku na nasich webovych strankach. Na zadost nasich clenu jsme pridali kategorii stripterek.
Pokud obrazek nevidite, presunte e-mail do slozky - Dorucena posta. Eroticka videa lze sirit v ruznych formatech. Nejbeznejsi jsou MPEG, WMV a QuickTime. Nabizime online streamovani sexualnich videi.

Kez Bys Tu Byl!

Open Profile 

Nemam zajem si dopis precist.