Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 04:06:31 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host gmail-smtp-in.l.google.com[142.251.2.26] said:
    550-5.7.25 [108.170.60.122] The IP address sending this message does not
    have a 550-5.7.25 PTR record setup, or the corresponding forward DNS entry
    does not 550-5.7.25 point to the sending IP. As a policy, Gmail does not
    accept messages 550-5.7.25 from IPs with missing PTR records. Please visit
    550-5.7.25  https://support.google.com/mail/answer/81126#ip-practices for
    more 550 5.7.25 information.
    iw7-20020a170903044700b0017d9b373175si10904345plb.415 - gsmtp (in reply to
    end of DATA command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.78.42] said: 550 5.1.1 Sorry,
    no mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.78.42] said: 550 5.1.1 Sorry,
    no mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.78.42] said: 550
    5.1.1 Sorry, no mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.78.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.78.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.78.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

Subject: Dlouho jsem chtela takoveho muZe potkat.
From: Sigried Favre <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 14:06:16 +0300

Primy Prenos Zdarma!

Nase webove stranky vznikly v roce 2006 a jsme webhostingova sluzba. Uzivatelum umoznujeme nahravat video soubory na stejnem principu jako YouTube. Obecne pouzivame technologii Adobe Flash. V soucasne dobe probihaji technicke prace na Adobe Flash, pokud mate problemy se zobrazenim obrazku v tomto e-mailu, staci e-mail presunout do kategorie - Dorucena posta.
Neposkytujte partnerum zadne osobni udaje, dokud si nejste jisti, ze s vami mluvi adekvatni skutecna osoba. Do schuzky se radeji drzte dal od socialnich siti a messengeru. Pokracujte v komunikaci na nasem portalu.
Budte na nasich strankach oblibeni, kdyz se zaregistrujete! Ziskejte ceny a zacnete se seznamovat s divkami.
Vite, ceho je ta holka schopna? Vsadim se, ze by se ti to libilo. Zde je jeji profilove ID: 39768002. Zadejte ji do vyhledavaciho pole a uzijte si ji.

OPEN PROFILE 

Odhlasit se z odberu tohoto zpravodaje.