Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 04:01:07 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply to
    RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub
    nieaktywne / This account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply to
    RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

Subject: Jestem gotowa budzic sie kazdego ranka, aby zrobic Ci filizanke kawy.
From: Fairbridge Helga <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 13:59:13 +0300

Registration 

Jest Teraz Na Antenie, Zupelnie Naga!

Nasz projekt jest popularny na calym swiecie, sadzac po liczniku na stronie glownej w momencie pisania artykulu ma ponad 180 milionow osob w systemie.
Zaloz swoj profil za darmo. Wsparcie 24/7. Ponad 15 milionow profili. 100% bezpieczenstwa. Zacznij juz teraz. Konto VIP przez jeden miesiac za darmo!
Podoba ci sie ta dziewczyna? Nie denerwuj sie, po prostu wpisz ID jej profilu : 71849944 w polu wyszukiwania!

Kliknij tutaj, aby zrezygnowac z subskrypcji biuletynu.