Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 04:00:20 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub
    nieaktywne / This account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

Subject: Coz, znam zalety Twojego profilu, ale co z wadami?
From: Kornelia Meltzer <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 13:58:52 +0300

Sprobuj teraz! Bezplatna rejestracja. Obsluga klienta. Wyszukiwanie w miescie. Odbierz swoja nagrode w postaci darmowego miesiaca zlotego profilu!
Nie podoba ci sie twoje zycie seksualne? Moze czegos brakuje? Skorzystaj z naszej strony internetowej. Nie krepuj sie sprobowac czegos nowego, po prostu skorzystaj z naszych zasobow. Wiele dziewczyn moze pomoc uczynic seks bardziej pikantnym, ciekawym i ekscytujacym.
Jak myslisz, do czego jest zdolna? Mozesz ja zapytac, znajdz ja na stronie i wpisz jej id profilu: 23186805 w polu wyszukiwania.
Rejestracja jest szybka. Nie musisz nam nic mowic o sobie ani o swoich zainteresowaniach, jesli szukasz seksu. Ale jesli szukasz przyjazni i wysokiej relacji mozna wypelnic swoj profil w pelni. W swoim profilu mozesz podac swoje preferencje seksualne, aby ulatwic osobom o podobnych pogladach znalezienie Ciebie. Jesli chcesz, mozesz zalaczyc zdjecie takiej dziewczyny, jesli nie widzisz jej zdjecia, musisz przeniesc tego maila do skrzynki odbiorczej.

OPEN CHAT 

Teraz Masz Okazje!

Nie chcesz otrzymywac takich listow.