Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 04:00:05 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply to
    RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub
    nieaktywne / This account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

Subject: Od dawna chcialam poznac takiego mezczyzne jak ty.
From: Hamre Sina <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 13:58:36 +0300

Mamy Prezenty!

Do tego listu dolaczone jest zdjecie dziewczyny, ktora chcialaby Cie poznac, jesli masz problem z dostepem do zdjecia, po prostu przenies list do skrzynki odbiorczej. Jesli chcesz, mozesz wypelnic swoj profil - nie wymaga to wiele wysilku. Twoje imie i nazwisko, plec, wiek i cel - np. wirtualny seks.
Dodalismy dzis aktualizacje! Wyszukiwanie wedlug identyfikatora profilu jest teraz dostepne. Jesli podoba Ci sie dziewczyna, mozesz ja znalezc, wpisz jej id profilu: 56641747 w polu wyszukiwania.
Otrzymuj cotygodniowe prezenty na naszej stronie. Znajdz sie w pierwszej setce z Twojego kraju!
Aby lepiej poznac striptizerke, nalezy przyjsc do baru w pierwszych godzinach otwarcia lokalu. Ale teraz mozliwe jest znalezienie striptizerki na naszej stronie. Na prosbe naszych uzytkownikow dodalismy kategorie striptizerki.

Click Here 

Nie chce juz wiecej otrzymywac tych wiadomosci e-mail.