Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 03:58:01 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply to
    RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

Subject: Zwiazki. Nie zaczynaja sie w lozku.
From: Rose Oye <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 13:55:38 +0300

Rose
was online 38 minutes ago   

Online Chat

O mne: Nie wierze w slowa, tylko w czyny. Na poczatek po prostu napisz do mnie i porozmawiaj o czyms niegrzecznym, np. o spotkaniu) Hmotnost: 55 Prsa: 2 ID: 28673608 Sexualni zajmy: Lustrzana pozycja nog Growth: 162   

Znajdz swojego partnera juz dzis! Zdjecie moze nie byc widoczne dla Ciebie, poniewaz zostales spamowany, ale nie ma problemu, po prostu przenies e-mail do skrzynki odbiorczej. Nastepnie, gdy sie zarejestrujesz, otrzymasz mily prezent na naszej stronie. Bedziecie mieli okazje wejsc do transmitowanych dziewczyn bez zakladania konta premium! Z cala szczeroscia prosimy o wybaczenie za niedogodnosci, ktore Ci wysylamy. Obiecujemy, ze na pewno poprawisz sytuacje, pamietajac, ze jesli potrzebujesz naszej pomocy, w kazdej chwili mozesz sie z nami skontaktowac!

Kliknij tutaj, aby zrezygnowac z subskrypcji tej wiadomosci e-mail.