Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 03:57:30 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host antimx.centrum.cz[46.255.227.34] said: 550 #5.1.0 Address
    rejected. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host antimx.centrum.cz[46.255.227.34] said: 550 #5.1.0
    Address rejected. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1 Sorry,
    no mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1
    Sorry, no mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1 Sorry,
    no mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

Subject: Zajimalo by me, jestli to ma neco spolecneho s tebou?
From: Riedel Stella <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 13:55:34 +0300

Pohodlne a bezpecne. Bonus pri registraci, jdete! Presne vyhledavani. Kontrola kompatibility. Bezpecne. Seznamka 24/7.
Nelibi se vam vas sexualni zivot? Mozna neco chybi? Pouzijte nase webove stranky. Nebojte se vyzkouset neco noveho, staci pouzit nas zdroj. Mnoho divek muze pomoci udelat sex pikantnejsi, zajimavejsi a vzrusujici.
K tomuto dopisu je prilozena fotografie divky, ktera by se s vami rada seznamila.Pokud mate problemy s pristupem k fotografii, jednoduse presunte dopis do slozky Dorucena posta. Pokud chcete, muzete si vyplnit profil - nevyzaduje to mnoho usili. Vase jmeno, pohlavi, vek a ucel - napr. virtualni sex.
Stavnate a atraktivni divky pouze na nasich strankach. Pokud se vam divka libi, muzete ji najit v tomto zdroji. Do vyhledavaciho pole zadejte ID jejiho profilu. 52407387.

Free Registration 

Premiovy Ucet Zdarma!

Odhlasit se z odberu tohoto zpravodaje.