Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 03:55:55 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: Host or domain name not found. Name service error for
    name=gmail.pl type=A: Host found but no data record of requested type

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by
    that name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mail.poczta.pl[194.181.93.175] said: 550
    Unrouteable address (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.interia.pl[217.74.65.64] said: 550 5.1.1
    Account not found / Nie ma takiego konta (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This account is
    disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply to
    RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub
    nieaktywne / This account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply to
    RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

Subject: Czesc! Sprzedaje szczescie! A ja moge ci go dac za darmo.
From: Birthe Riise <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 13:53:23 +0300

Czy wiesz, do czego ta dziewczyna jest zdolna? Na pewno by ci sie spodobalo. Oto jej identyfikator profilu: 81110970. Wpisz go w pole wyszukiwania i ciesz sie.
Randki online sa latwiejsze niz sie wydaje. Do dziela! Szybka rejestracja. Profile zweryfikowane. Tylko dzis bonusy za rejestracje!
Poczta nie przyjmuje zdjec erotycznych, przenies list do kategorii - Skrzynka odbiorcza. Chodzi nam tylko o seks. Nawet wyszukiwarka uzytkownika nazywa sie "Sex Search". Lokalizacja, plec, wiek - nie badz skromny, okresl niezbedne kryteria wyboru.
Wszelkie uwodzenie pochodzi nie tyle ze slow, co z kinestetyki. Dziewczynki czuja i odczuwaja wiecej niz widza i slysza. Wazne jest, aby zachowywac sie mesko i pewnie. Oddaj atmosfere, gdy jest pod pewnym siebie wplywem mezczyzny.

Online Chat 

Tylko Dla Uzytkownikow!

Nie chcesz otrzymywac takich listow.