Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 03:54:45 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.interia.pl[217.74.65.64] said: 550 5.2.1
    Mailbox not available / Konto niedostepne (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane konto
    nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply to
    RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This account is
    disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This account is
    disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This account is
    disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

Subject: To taki piekny dzien. Jak moge nie napisac do tak pieknego mezczyzny?
From: Orsakova Marie <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 13:53:06 +0300

Pisz Do Dziewczyny! 

Juz jako nastolatki uczono nas, ze seks jest przedluzeniem milosci i ze powinien miec powazny powod. Ale biorac pod uwage dzisiejszy rytm zycia i okolicznosci osobiste, nie kazdy ma czas lub ochote na powazny zwiazek. Wiele osob nie chce sie angazowac lub po prostu nie jest jeszcze gotowa na nowa milosc.

Mechtild

LIke   

Tekla

LIke   

Lydia

LIke   

Olivia

LIke  

Online Chat 

Kliknij tutaj, aby zrezygnowac z subskrypcji biuletynu.