Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 03:54:39 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply to
    RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply to
    RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub
    nieaktywne / This account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This account is
    disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

Subject: Ja i moi znajomi idziemy do kawiarni, aby zapisac ci miejsce przy stoliku?
From: Hermine Fuerst <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 13:52:39 +0300

Otwarty Dostep Do Intim Photos! 

Jakie sa mozliwosci? Jesli szukasz prawdziwej milosci lub interesujacego kontaktu, mozesz to zrobic bez rejestracji, ale zalecamy uzyskanie zweryfikowanego profilu. To jedyny sposob na uzyskanie dostepu do zaawansowanych metod matchmakingu. Nasz nowoczesny system wyszukiwania obejmuje ponad 100 kryteriow i pozwala na wybor poprzez: plec, orientacje, wiek, miasto zamieszkania, wyglad, zainteresowania, znak zodiaku, obszar dzialania. Komunikuj sie na naszym portalu randkowym za darmo i dostepnym 24 godziny na dobe!

Irina

OPEN PROFILE   

Nikola

OPEN PROFILE   

Love

OPEN PROFILE   

Veronica

OPEN PROFILE  

REGISTRATION 

Kliknij tutaj, aby zrezygnowac z subskrypcji biuletynu.