Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 03:54:11 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name
    (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This account is
    disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply to
    RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub
    nieaktywne / This account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

Subject: Nie zdziwcie sie, jesli w Sylwestra Ojciec swiety porwie was i przyprowadzi do mnie.
From: Schwartz Birgitt <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 13:52:54 +0300

Birgitt
was online 36 minutes ago   

Online Chat

ID: 57956636 Sexualni zajmy: Domination Growth: 162 Prsa: 3 O mne: Moja nienasycona zadza domaga sie zaspokojenia. Hmotnost: 64   

Nasza strona pomaga uzytkownikom znalezc nowych przyjaciol i partnerow do powaznych lub seksualnych relacji. Serdecznie prosimy o wybaczenie za niedogodnosci, ktore Panstwu wysylamy. Gwarantujemy, ze z pewnoscia przywrocisz sytuacje, dodatkowo przypominamy, ze jesli potrzebujesz naszej pomocy, w kazdej chwili mozesz sie z nami skontaktowac Kazdego dnia tresc na naszej stronie jest ulepszana, staramy sie dla Ciebie. Prace techniczne moga spowodowac niedogodnosci podczas przegladania zdjec.

Kliknij tutaj, aby zrezygnowac z subskrypcji tej wiadomosci e-mail.