Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 03:50:16 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: Host or domain name not found. Name service error for
    name=wanadoo.nl type=A: Host found but no data record of requested type

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.22.161]
    said: 550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [DB8EUR06FT047.eop-eur06.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.22.161] said: 550
    5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please
    contact your Internet service provider since part of their network is on
    our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [DB8EUR06FT047.eop-eur06.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.22.161] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [DB8EUR06FT047.eop-eur06.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.22.161] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [DB8EUR06FT047.eop-eur06.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.22.161] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [DB8EUR06FT047.eop-eur06.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.22.161] said: 550
    5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please
    contact your Internet service provider since part of their network is on
    our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [DB8EUR06FT047.eop-eur06.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.22.161] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [DB8EUR06FT047.eop-eur06.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.22.161] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [DB8EUR06FT047.eop-eur06.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.22.161] said: 550
    5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please
    contact your Internet service provider since part of their network is on
    our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [DB8EUR06FT047.eop-eur06.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.22.161] said: 550
    5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please
    contact your Internet service provider since part of their network is on
    our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [DB8EUR06FT047.eop-eur06.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.22.161]
    said: 550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [DB8EUR06FT047.eop-eur06.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.22.161] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [DB8EUR06FT047.eop-eur06.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.22.161] said: 550
    5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please
    contact your Internet service provider since part of their network is on
    our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [DB8EUR06FT047.eop-eur06.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.22.161]
    said: 550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [DB8EUR06FT033.eop-eur06.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: Host or domain name not found. Name service error
    for name=lanz4all-hosting.nl type=A: Host not found

<[email-masked]>: host mx10.se.isp-net.nl[82.215.18.98] said: 550-5.1.1
    <[email-masked]>: Recipient address rejected: 550-undeliverable
    address: host deliver02.tele2.isp-net.nl[private/dovecot-lmtp] 550-said:
    550 5.1.1 <[email-masked]> User doesn't exist: 550 [email-masked]
    (in reply to RCPT TO command) (in reply to RCPT TO command)

Subject: Ik wens u oprecht een prettige, succesvolle en goede dag.
From: Beatrix Wirth <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 13:49:34 +0300

Als je deze brief niet leest, zul je geen seks hebben.

Eenvoudig en rijk aan functies, populair en gezaghebbend, interessant en uniek, onze dating site zal u steeds weer verrassen met een grote verscheidenheid aan profielen van over de hele wereld en een nauwkeurige matchmaking ervaring. Vergeet eenzaamheid - communiceer, flirt, word verliefd, bouw een relatie op, trouw en wees gelukkig!

Eenzaamheid is een van de meest urgente problemen van de moderne samenleving. Uit statistieken van psychologen blijkt dat het de mensen zijn die in megasteden wonen die het meest te lijden hebben. Ondanks de duizenden mensen die er zijn en de verscheidenheid aan communicatiemethoden, is het vinden van een zielsverwant niet gemakkelijk. Het tempo van het moderne leven en de overvloed aan werkverplichtingen maken "live" communicatie moeilijk. Hierdoor bevinden veel mensen zich plotseling in een situatie waarin zij alleen terloopse kennissen en collega's hebben, maar geen echte vrienden aan wie zij hun diepste dromen en verlangens kunnen toevertrouwen.

Wanneer u een datingsite bezoekt voor een serieuze relatie, is het de moeite waard uw profiel dienovereenkomstig in te vullen - met inbegrip van belangrijke aspecten van uw leven, persoonlijkheidskenmerken, gewoonten en activiteiten. U moet aangeven welke eigenschappen u in een partner wenst, om ongeschikte kandidaten meteen te kunnen uitsluiten. Wees niet bang om potentiГ«le huwelijkskandidaten af te schrikken en iets weg te laten - er zijn enorm veel gebruikers op deze site en je zult zeker mensen hebben die op zoek zijn naar jou met al je eigenaardigheden en eigenaardigheden. Via de datingsite kun je gelijkgestemden vinden voor groepsseks, fetisj en andere speciale vormen van intimiteit die niet openbaar worden gemaakt.

Dating na registratie vereist geen financiГ«le investering. U hoeft geen SMS te sturen of te betalen voor toegang tot de profielen waarin u geГЇnteresseerd bent - de hele database staat tot uw beschikking. Dit is erg handig, omdat u kunt communiceren met mensen uit uw eigen stad of een gebruiker uit een ander deel van het land kunt ontmoeten, waar u bijvoorbeeld in de nabije toekomst naartoe gaat. Gratis dating stelt u in staat om te communiceren met een willekeurig aantal mensen, op elk gewenst moment, zonder beperkingen!

Wij verenigen gebruikers van over de hele wereld - je kunt vrienden of ware liefde vinden in je buurt, in een ander land of op een ander continent!

CLICK 

Uitschrijven van deze nieuwsbrief.    

Wij adviseren u deze te verplaatsen naar de categorie Inbox om de kwaliteit van uw e-mail te verbeteren.

©2004 Daten Voor Jou | Stationsplein 25, 3013 AJ Rotterdam, Nederland