Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 03:48:50 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by
    that name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply to
    RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

Subject: Jestem gotowa budzic sie kazdego ranka, aby zrobic Ci filizanke kawy.
From: Bouter Rafaela <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 13:46:09 +0300

Registration 

Otworz Jej Profil!

Nie podoba ci sie twoje zycie seksualne? Moze czegos brakuje? Skorzystaj z naszej strony internetowej. Nie krepuj sie sprobowac czegos nowego, po prostu skorzystaj z naszych zasobow. Wiele dziewczyn moze pomoc uczynic seks bardziej pikantnym, ciekawym i ekscytujacym.
Darmowa rejestracja na tym portalu - pomaga latwo tworzyc naprawde jakosciowe relacje i dobrze sie przy nich bawic. Co najlepsze, profil VIP jest darmowy przez miesiac!
Czekaj, czy nie szukasz pieknej i soczystej dziewczyny? Jesli mamy racje, widzisz czlonka naszego zasobu, mozesz ja znalezc po jej id profilu: 83817326.

Nie jestem zainteresowany przeczytaniem tego listu.