Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 03:47:46 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub
    nieaktywne / This account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub
    nieaktywne / This account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

Subject: Szukasz ksiezniczki? Oto jestem.
From: Josephine Rijneveld <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 13:46:09 +0300

Wiadomosc dla Ciebie.

Utrzymuj rozmowe na stronie w lekkim tonie. Zartuj, zadawaj proste pytania i badz mily dla swojego rozmowcy. Traktuj randki online lekko, jak gre. Jesli masz szczescie spotkac swojego mezczyzne, swietnie! Jesli nie jestes - zdobadz doswiadczenie, poznaj siebie i zrozum, czego tak naprawde chcesz.

Socjologia daje odpowiedz na odwieczne pytanie kazdego czlowieka - kim byc i z kim zyc. Razem z najblizsza osoba, bratnia dusza, zycie bedzie gralo najjasniejszymi barwami, a Ty poczujesz cala jego harmonie poprzez harmonie zwiazkow - gdy dwoje tworzy jedna calosc.

W dzisiejszych czasach podrozowanie stalo sie tanie i bezpieczne, ale nie kazdy moze spelnic swoje zyczenie z powodu braku towarzystwa. Wspolne podrozowanie jest nie tylko przyjemniejsze, ale czesto latwiejsze i tansze. Znajdz na naszej stronie internetowej towarzysza podrozy (lub grupe) na kazdy rodzaj wycieczki. Mozesz nawet znalezc towarzyszy podrozy do najblizszych miast.

Kazdy dorosly potrzebuje kontaktow towarzyskich z plcia przeciwna, chodzenia na romantyczne randki i poznawania nowych ludzi. Roznorodnosc w srodowisku pomaga zwalczac stres, poprawiac wydajnosc i pozbywac sie roznych kompleksow. Niestety nie kazdy ma mozliwosc poszerzenia zakresu swojej komunikacji. Niektorym ludziom przeszkadza wrodzona skromnosc, innym sztywne harmonogramy pracy lub osobiste. To jest, gdzie nasz serwis randkowy dla doroslych przychodzi w. To dobre miejsce na znalezienie bratniej duszy, na okazjonalne schadzki i jednorazowe intymne przygody.

Robimy dokladny screening wszystkich nowych czlonkow, aby upewnic sie, ze ci ludzie sa prawdziwi i zainteresowani zwiazkiem. Wierzymy, ze nie powinienes tracic czasu na zadawanie sie z ludzmi, ktorzy nie sa w stanie zaspokoic Twoich potrzeb.

OPEN SITE 

Nie jestem zainteresowany przeczytaniem tego listu.    

Przenies wiadomosc e-mail do kategorii - Skrzynka odbiorcza.

©2003 Randki Dla Ciebie | Chmielna 71, Chmielna 73, 00-801 Warszawa, Polska